2015. január 30., péntek

First post of 2015


Sziasztok!
Utólag is boldog karácsonyt, és boldog új évet szeretnék Nektek kívánni!
Remélem kellemesen telt a szünetetek, és sikerült feltöltődnötök a 2015-ös évre. :-)
Sajnálom, hogy ígéretemnek eleget nem téve nem írtam meg az egy hétre beígért 3 posztot még egyszer sem. Nem szeretnék kifogásokat keresni, hogy miért nem sikerült nemhogy 3, egy bejegyzést sem közzétenni, Egyszerűen csak az történt, hogy vagy nem volt kedvem, vagy időm írni. Ha egyszer elkezdtem valamit, nem fejeztem be, és legközelebb nem bírtam folytatni. :-(

De új év, új élet! Ezentúl tényleg minden erőmmel azon leszek, hogy heti (ha nem is 3) de 2 új bejegyzést tudjatok olvasni szerény blogomon. :-)

De igazándiból, nem is ez lett volna 2015. első posztjának főtémája. Úgy gondoltam    , megosztom veletek, hogy mit kaptam a Jézuskától. 😊 Jó olvasgatást!

1. Chanel Rúzs 


2. Ecca-Ecca eccarvù! 

3. Steppelt táska 

4. iPhone 5s+tok

Eredetileg külön megjegyzést szerettem volna fűzni minden ajándékom mellé, de mamentán a telefonomon írom ezt a bejegyzést mivel a laptopom nem nagyon működik. 
Legközelebb holnap jelentkezem bejegyzéssel! 
Puszi: Luca ❤️

4 megjegyzés:

  1. Drága Luca!
    Neked is Boldog Új Évet! Nagyon jó dolgokat kaptál karira!! Imádom a blogodat. Várom az új bejegyzésed!
    Puszi Fany :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Fany!
      Köszönöm a kedves szavakat, nagyon jól esnek. :) Az új bejegyzésre pedig már nem kell sokat várnod. ;)
      Puszi Luca <3

      Törlés
  2. Halli Luci!! Buékk neked is es szuper jo ajándékokat kaptal!!! Puszi Bogi es Bius :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok csajok! :D Köszönöm, nagyon cukik vagytok!!!
      Puszi Luca <3

      Törlés